Tospikinannesiii Uygulamaya göre 44 ama sezeryan olacağı için ben 29 sayıyorum 2. Doğumum heyecan dorukta
ege_ayaz_mom Tospikinannesiii aynen canım benimde 3. Doğumum olucak 28 gün kaldı hayırlısıyla gelsinler🙏🤭
Sevda-06Macit ege_ayaz_mom sezaryan mi ki son 29? Bende 34+5 oldum uygulama ve normal doğuma göre 37 diyor?
Zeyzeynoo Happy_mama aynıyız bende 36+4 2.gebeliğim ama yine korku var kısmetse ay sonu sezeryan olucam Cumartesi kontrolüm var gün alıcam Rabbim sağlıkla mutlulukla kavuşmayı nasip etsin inşallah cümlemize🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zehrayenianne Eymeninannes bende hiç doğuracak hava yok ben kesin pazartesiye kaldım 😂😂 rabbim seni kolay kurtarsın ☺️