RumeysaNur34 ege_ayaz_mom inşallah canım zaten diyorum şimdiden böyle ise 30 dan sonra ağrılar ile nasıl baş edeceğim 😅🤲
ege_ayaz_mom Rabianurs sezeryan olduğum için bilmiyorum ama hiç korkma canım rabbim kolay kurtarsın inşallah 🙏🙏
Ruveydahifa Rabianurs yalnız değilsin hiçbir şeyden korkmadigim kadar kesi ve dikişten korkuyorum benim 2.gebeligim bu arada 🥺😭
ege_ayaz_mom Kbracoskun öyle bı ihtimal yok maalesfki dışarda olmadı içerde olmasından çok daha iyi emin ol😅😅
KadersizMelek ege_ayaz_mom bende yarın 34.haftalık oluyorum ve bu ayın sonuna gel bir hafta yatırıp kontrol ederim sonra da alırım dedi doktorum☺️🤲🏻 Bende heyecan yok sadece korku var riskli gebeyim 😰