Zehrayenianne Eymeninannes bende hiç doğuracak hava yok ben kesin pazartesiye kaldım 😂😂 rabbim seni kolay kurtarsın ☺️
Eymeninannes Zehrayenianne Senide ins 🤲😀😂 benimki ufak tefek belirtiler varda pazartesi ye kalma ihtimali çok yüksek😀
Prens1prenses2 ege_ayaz_mom bizde 34+0 olduk bian önce doğurmak istiyorum artık. Sabırsızlıkla bekliyoruz bizde