Dcle0021 ege_ayaz_mom benim bugün doğurmam gerekiyordu ama yok bugün 0 olduk 🤣🤣 ama sancim var biraz cuma ya kadar gelmezse yatış var cuma günü allah hepimize yardım etsin inşallah 🤲
2prens-annesii ege_ayaz_mom Normal doğum gözüküyor şuan bir terslik olmazsa inşallah 🙏🏻 sağolasın canım amin inşallah 🙏🏻💙
RumeysaNur34 26+2 son 82 gün uykusuzluk ve mide bulantısı ve ağrılar bunada şükür az kaldı diye teselli ediyorum kendimi 😅🤲
ege_ayaz_mom RumeysaNur34 ay sen birde bana sor ya o uykusuzluğu ağrıları falan ama az daha sabır sonunda meleklerimizi kucağımıza aldığımızda hiç biseyimiz klmiycak🥰
Zeyzeynoo Happy_mama aynıyız bende 36+4 2.gebeliğim ama yine korku var kısmetse ay sonu sezeryan olucam Cumartesi kontrolüm var gün alıcam Rabbim sağlıkla mutlulukla kavuşmayı nasip etsin inşallah cümlemize🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Rabianurs Ya hiç birşeyden değil sadece epizyotomiden korkuyorum benim gibi normal doğum dikişinden korkan varmı 🥺😭
ege_ayaz_mom Rabianurs sezeryan olduğum için bilmiyorum ama hiç korkma canım rabbim kolay kurtarsın inşallah 🙏🙏
Ruveydahifa Rabianurs yalnız değilsin hiçbir şeyden korkmadigim kadar kesi ve dikişten korkuyorum benim 2.gebeligim bu arada 🥺😭
Elif1608 ege_ayaz_mom son 26 günümüz ☺️ Bugün kıpır kıpır hiç yerinde durmuyo her an gelecek diye ödüm kopuyo🥲
RumeysaNur34 ege_ayaz_mom inşallah canım zaten diyorum şimdiden böyle ise 30 dan sonra ağrılar ile nasıl baş edeceğim 😅🤲