donmezzderya bence biberon ve emzikler özellikle en iyilerinden kalitelisinden alınmalı diye düşünüyorum direk ağız ile teması olduğundan. Ben phılıps avent cam biberon aldım diğerlerine göre maddi açıdan daha yüksek ama en sağlıklısı, tavsiye ederim😊