bebegimizibekliyoruz1 Laleozkan_09 ben aslında 2 tane alıcaktım büyük küçük yeter diyodum annem gidip almış 2 tane daha 😂
MizLat donmezzderya ben de avent biberon aldım. Hatta alırken bir başka anne gelip yenidoğan biberon olarak alma direkt büyük olarak al sonra biberon ucu bulamıyorsun demişti. +1 ay yazan avent biberonda aldım. Yenidoğan ile Uçları arasında fark yokmuş
gzem_ctyk donmezzderya Philips avent aldım kullananlar çok memnun diye Eğer avent alacaksanız trendyol ebebekte indirimdeler şu anda