Aylin2011 donmezzderya iki kızımda avent biberon kullandım ama fiyatı çok yüksek ve bulunması zor olduğu için ikizlerime 2 tane mamajoo biberonu 79 tlye aldım trendyoldan çok uyguna geldi.
Seher_1234 @Civcivimm35 ama o biberonlar aşırı gaz yapıyor bebekte bilginiz olsun. Ben kullandım ne olacak ki dedim ama uç kısmı ağzı kavramadığı için havayıda bebeğin yutmasına sebep oluyor buda korkunç bir gaz sancısı uykusuz geceler 😪 imkanınız varsa avent yada Dr. Bronws anne göğsüne benzer meme uçları var çok iyi pişman olmazsınız 😉
Civcivimm35 Seher_1234 ben kızımda da almıştım ama hiç vermedim sütüm yetiyodu çok şükür o yüzden belki buna da vermem zaten vermeye niyetim yok hastane çantasında bulunsun diye aldım ne olur ne olmaz.. ama aklımda bulunsun tavsiyeniz için teşekkürler 🌺
Seher_1234 @donmezzderya Öncelikle biberon seçimi çok önemli bebekte anne göğsünü reddetme durumu olabilir biberonla göğüs arasında tercih yapma hakkı sunuyor bazı kalitesiz biberonlar eğer çocuk anne sütü alsın ama mamadayla yada sağarak desteklemek istiyorsanız Materni anne sütü emzirme kaşığı yani kaşıklı biberon var o asla anne memesini reddetmesine sebep olmaz hem onunla[ besleyip hemde emzirebirsiniz. ☺️ Biberon olarakta 1. Dr.Browns Avent 3.Chicco 3.
Minik_Kalbim_ve1Annesi donmezzderya Philips Avent aldım bende hem biberon hem emzik setini çok sağlıklı cam olduğu için biraz pahalı ama olsun iyisi olsun istiyosan avent al derim sonuçta herşey bebişlerimiz için 🤗
donmezzderya Busra2013 bende 23+1 haftayım hareketler baya yoğun şekilde ayakta olduğumda bile hissediyorum ve dıştan baktığımda hareketleri tekmeleri belli oluyor senin nasıl
donmezzderya Busra2013 erkek benim hissedersiniz genelde de yatınca yok oynuyor vuruyor arada uyuyor sanırım 😅 sonra tekrar başlıyor ama hissedersiniz sizde anca vuracaktır 😅
Laleozkan_09 bebegimizibekliyoruz1 biberonun çok olması iyi bir şey. Çok kırılıyor Yıkarken kırılıyor, içine sıcak bir mama koyduğunda çatlayabiliyor, çocuk elinden düşürüp kırıyor
bebegimizibekliyoruz1 Laleozkan_09 ben aslında 2 tane alıcaktım büyük küçük yeter diyodum annem gidip almış 2 tane daha 😂
Laleozkan_09 BeBeU hiçte bir kere alınmıyor😅😅😅 Kırılıyor, çatlıyor, bebek arabasıyla giderken düşebiliyor, bir yerde unutuluyor. Çok pahalı almayın gerçekten bir kere alınmıyor😇