Arkadaşlar özellikle şehir hastanesinde doğum yapanlar bende ankara şehir hastanesinde takipliyim, 2 haftam kaldı doğuma, doktorlar bebeğime iri bebek diyor, bebeği iri olup sezeryan olanlar varmi direk sezeryan mi oluyor yoksa normal doğuma zorlanıyor mu bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.