Ryhnmhmtuna Ya devlet hastanesinde cumartesiye planlı sezeryan günü vermiyolar değil mi bilgisi olan var mı ? Bi de cuma yatış yapılsa doğum olsa pazar taburcu oluyo mu yoksa pazartesiyi mi bekliyolar? 2 yaşında oğlum var da işte gözüm arkada kalıyo 😥
147258 ikiicocukkannesii benim doğumdan 3 günüm bugün benim bebeğim yoğun bakımda doktorum oyuzdende çıkış yapmiyo bebeğini emzirirsin diye evim hastanete uzak git gel yapma diyo ama sanırım bı sıkıntı yoksa 3 gün taburcu ediyolar gazinizi cikardiysaniz büyük abdese ciktiysaniz
147258 Hayem benim annem kaliyo yanımda dün kardeşim geldi girdi odaya ilk dogum yaptığımda eşimle abimde girdi odaya beni görmeye görmezlikten gelirlerse bişey olmuyo
Hanife_ Aysebln ya özel oda tutsak kesin mi eş kalamıyor mu eşim 9 Eylül de hemsire zaten ben hep kalır diye düşünmüştüm
Fundacanik Sbl-Brls Canm dün oldum devlette sezeryanla eşin yanina giremez refakatci olarak da sadece 1 tane bayan kalabilir benim annem yanimda 😊
betuss5 ikiicocukkannesii tum sorumlulugu kabul ediyorum riski goze aliyorum felan diye kagit imzalayip cikabilirsiniz. illa cikicam derseniz itiraz ederseniz kalmak istemiyorum bi akrabam oyle cikmisti ikinci dogumuydu
ikiicocukkannesii betuss5 ay inşallah öyle olur özelde oluyorda devlette işte problem olur mu diye düşündüm çok saolun