147258 merhabalar. Evet geldim. Doğumla ilgili detayları konuştuk. Suanlik durum sezeryan gösteriyor bende. Cerrahpaşa da doğum yapacağım eğer Pelin hocanın doğuma girmesini istersem 3000 TL vereceğim ister normal ister sezeryan olsun. Odalar tek kisilikmis pandemiden dolayı. Yanına bir kişi alıyorlarmış refakatçi olarak. Değişim yok. Ziyaretçi yasak. Ama eğer yanımda annem/Ablam kalırsa eşinize izin verilebilir dedi. Şimdilik bu kadar ☺️ siz gittiniz mi bendeki bilgiler bunlar