Sudee9 doktor ne diyo sana cnm? Ve bebeqin kilosu kaç senin. Benim en son 39 +2 haftayken 3.641kiloydu şimdi artmıştır. Normal doğum gorunuyo demisdi ama ya çok kilo aldıysa
Ben devlete gdiyom çatı muayenesi hiç birşey yapılmadı. Sancı cikmiyo hiç nstde ansızın gelir dedi. Sadece ve . 2 gün sonra randevu aldım yine gidem bakim