2prens-annesii cnm bnm doğurdum Nisan gelince 6da. Öğlene kadar bekledim. Ilık duşa girdim. Belime sıcak su torbası koydum sancım yoktu. Eşimin zoruyla gttik hastane minubusle gttim. Meğer 6 santim açıklıgim varmış. 😁 Sancım yoktu suni verdiler 5 saate doğurdum. ,3.700 kilo ve zormuş ya