2prens-annesii
Bak hiç unutmuyorum ben oğluma 4 sene önce doğum yaptım ben hareketleri azaldı diye gittim bütün sancımı hastanede çektim çok zordu. Ama o zaman bi arkadaş sancısı evde çekmiş doğumhanenin kapısından girmesi ile çocuğun doğması arasında 3 dk var çatala çıkar çıkmaz çocuk geldi o kadar rahat oldu ki. Sana da tavsiyem öyle eğer hastane yakınsa mümkün mertebe bekle evinde hem herşey vaktini bekliyordur sıkma sen güzel canını bebeğinde hazır olduğun da gelecek kucağına 😘