2prens-annesii
Eskiden kadınlar doğum yapamayacınca at arabasına bindirip taşlı yolda gezdiriyorlarmış 😂şimdi böyle bir imkan olmadığı için bol bol merdiven bide yürümeye özen göster ben ilk Doğulu 42+3 de yaptım 1 cm açılma sancım da yoktu sezeryana da almadı suni sancıyla oldu. Hayırlıysa sende alırsın inşallah kucağına tez vakitte