Muriahmet
Şu an ben 🙋🏻♀️ 30 haftalığız oğlumla. Karantinada 3. günüm, 2 doz biontech aşım var kendimi iyi hissediyorum düne kadar halen koşturup çalışıyordum. Sadece atamadığım bir balgam ve öksürük var onun sebebiyle ailemin ve eşimin ısrarıyla doktora gittim bugün, yatış verdi nolur nolmaz diye ama istemedim evime geri geldim. Hastanede o kadar çok aşısız ve ağır geçiren hamile varki açıkçası kendimi sterilize etmişken 1 hafta hastanede yatmak istemedim. Bol sıvı ve vitaminle evimde dinleniyorum şu an. Bebeği de kontrol etti bugün doktor her şey yolunda tam haftasında, suyu iyi, pozisyonu iyi ve hareketleri güzel dedi. İçim rahat etti şimdi moral olarak da iyiyim ☺️ Koruyun kendinizi kızlar ben aşının çok faydasını gördüm, üstelik ilk dozum tam hamile kaldığım haftaya denk gelmiş, bebeğim de sağlıklı çok şükür 🙏🏻