Muriahmet bende 19+3 üm yeni çıktım karantinadan çok şükür her şey yolunda plesenta kanamam vardı karantinadan önce şimdi oda kalmamış 🙏🏻 Başlarda benim de çok ağrım oldu tedirgin oldum doktora yazdım, riskli olduğu için korona halimle bile kabul etti bir şey yoktu çok şükür iyi düşünün iyi olsun 🙏🏻🌸