Muriahmet ben gecirdim canım 25. Haftada falan . İlk üç günü agır bir grip geciriyor gibiydim. 4. Günden sonra hafif bir grip gibi 7. Gunden sonra hiç bişeyim yoktu. Hatta eve badana yaptık kendimiz üstüne ben cook büyük temizlik yaptım o kadar iyiydim son hafta. Bir kerede nefes alamadıgım için kriz gecirdim o 10 dakika resmen öteki tarafa gittim geldim. babamdan bulaştı normalde korkumdan dışarı cıkmıyorum :( bu kadar ağır gecirecegimi bilsem babamla bile görüşmezdim demiştim o zaman :)) ama yengem benden ağır geçirdi öksürük vardı onda 3 hafta sürekli öksürdü hiç durmadan konuşamıyordu bile. 34+3 de erken doğum yaptı öksürmekten açılması olmuş bebek aşağı inmiş 🎀 doğumu cok kolay geçti ama bebeğimizde sağlıklı çok şükür. Benimde 20 günüm falan kaldı doğuma herhangi bir sağlık sorunum yok cok şükür iz de bırakmadı bebeğim dd sağlıklı. 🎀🌸 yaşarken zor geçiyor evet ama sonrssında bebekde yada sen de hasar bırakması cok cok nadir görülebilecek birşey korkma sakın. Belki çok hafif atlatırsın