Lavantakokusu çantası 31 de hazırdı, bir arkadaşım 32 de doğum yapınca korktum hazırladım, şu an 35+4 teyiz iyi ki de erkenden hazırlamışım çantasını 🥰 yarın nst miz var sezaryen için gün alacağız kısmetse 🥲 oda yapmadık biz. Herşeyi hazır, sağlıkla gelirse inşallah 🤲🏻 Son zamanlar geçmiyormuş gerçekten 🥲