31 günümüz kaldı Allah’ın izniyle , 34 de nstye girmiştim sancilarimin çıkması ile ciğer geliştirici ignemizi olduk ve kasılma için ilaç kullandım. Hastane çantamiz hazır ağzı açık bı şekilde bekliyor… Suanlik çok yorulunca aşırı bel agrisindan başka ara ara regl sancısı gibi sancılara uyanıyorum… Birde bu haftaya kadar hiç catlamamistim ama ne yazık ki 2 gündür çok kaşınmaktan sağ ve sol kenarlarımda mormor çatladım 🥺 çok fazla karnım buyumemisti benim ama bu bi kaç gündür inanilmaz gergin karnım ve birden büyüdü gibi diyebilirim, sanırım bebeğim artık sığmıyor çünkü aşıri gergin tenim… Heran herşey olabilir telaşı içindeyim , heyecanim çok fazla ama sürekli dilimde duam Sağlıkla kavuşmak nasip olsun diyorum… 🤲☺️