Lavantakokusu 37 günümüz kaldı, beşiği sipariş ettik henüz gelmedi bebişin çantası hazır kendiminkileri yerleştirmedim. Minik eksiklerimiz var tabi depend alacağım hala, bebişin ıslak mendilini almadım onun harici tamam sayılırız. Ebe mama yı alma dedi onda bi tereddüt yaşıyorum sütün gelmezse eczane yakın zaten dedi ama bilmiyorum