Busra2013 20+6 dan selamlar. Sezeryan olacağı için martın başı diye tahmin ediyorum doğumu. Ağrı olarak bi kramplar başladı arada mide yanmaları şükür başka sorun yok. Hareketleri bazı günler fazlasıyla hissediyorum bazı günlerde fazlasıyla durgun. Detaylı ultrasona girmedim daha cuma kontrol var. Doktor ne der bilmiyorum 😊