Zeyno2016 Busra2013 20+1 haftalık mart sonu İmsAllah iyi gidiyo çok şükür herkes sağ salim kucağına alsın İnsAllah bebeğini hiç bi kucak boş kalmasın Allah her isteyene nasip etsin İnsAllah🤲❤
SekerAnne Busra2013 21+5 olduk… karın ağrım ve sırt ağrım var , ayrıntılıda plesanta previa olduğunu öğrendim inşallah eş yukarı doğru çıkar 🤲🏽
Burcu1562 21+2 olduk bizde mart sonuna bekliyoruz ☺️ çoğu kıyafetini arabasını anne yanı beşiğini aldık ☺️ zaman çok hızlı geçiyor sanki korkularım olduğu için mi öyle geliyor anlamadım 🤭
Busra2013 Burcu1562 bende hıc gecmıyor 😂23+0 daha alisveris yapmadim sadece kiyafet aldim biraz besik fln hicbisi almadim
Burcu1562 Busra2013 doğum korkusu yaşadığım için her giden gün çok hızlı gidiyo sanki 😂😂 bende oda yapmak istiyorum aşırı kararsızım zor olucak gibi 😂
Fnen Ece003 yaa 💙💙 erkekler erken gelir diyorlar ama bilmiyorum valla sağlıcakla alayım kucağıma da :)
Busra2013 Burcu1562 oda bebek icinmi ben kurmak istedim dahs sonrs dusundum cocuk zaten 9.10 ays kadar benimle uyuyacsk ne gerek var ev tasims durumumuzds var onun icin bir besik bide elbiseler icin dolsp alcm 10. aylik olukca odasinu kurscsm
Ece003 Fnen inşallah sağlıkla gelsin 🥰 benimde erkek 9 Mart son günümüz ama benimkide erken gelicek gibi bir his var içimde martı beklemiyecek sanki 😄
Burcu1562 Busra2013 bende 9-10 aylıkken odaları ayırırım diye düşünüyorum boşta odamız var oraya montessori oda yapmak istiyorum ama hayırlısı bakalım 🤗
Hilallllllll Bizde 21 haftaligız ikinci gebeligim 15. Haftada harrketelrini hissetmeye basladim simdiden cok hareketli bir bebek🙄 suan bile tekmeler havada ucusuyor🙂
_handenurrr 22 haftaligim 15snci haftadan beri hareketlerini hissediyorum boks maçı yapıyor sanırım benimle ilk gebeligim ♥️
Hiram96 Busra2013 bu gece itibariyle 20+0 sabah bulantısı gecmek bilmedi uykuda sağa sola dönmekte zorlanyorım tuvalete cok cıkıyorum iştahım açık ama mide yanmasıda var. Doğumum sezeryan olucaği için martın ikinci haftası olabilir Allah hepimize sağ salim kucağımiza almayi nasip etsin🤲🙂