_ipekkkkk Amin canım inşallah 🙏 Biz devlet düşünmedik şehir hastahanesi kuruldu fakat doktorları bilmediğimiz için özel düşündük gittiğim doktoru tavsiye etmişlerdi çok memnun kaldım, çok ilgli her seferinde detaylı bakıyor 6 7 dk sürüyor ultrason. Devlet ve özele giden duymuştum , bizde gittiğimiz hastahane de doğumu düşünüyoruz her kontrolde ordaydık tetkikler vs orada yapıldı , doktorla sohbet halinde geçiyor diyebilirim eşimde bende memnunuz bende kitaplar okuyup oradan da bilgi ediniyorum doktorumunda bilgileri iyi oluyor benim.icin her gittigimzde videoya alıyoruz ultrasonu , arkadaşlarımdan hamile olanlar var özele cikanlar onlarin doktorlari boyle detayli degilmis bahsetmişlerdi bulundugmuz yerde 3 ozel hastahane var benim olacağım hastahaneside dogumum 3.500 diğer hastahaneler de 4.500 filandı , ilk ay tetkikler için 500 vermiştik muayne 140 idi şimdi 165 oldu , diğer 2 hastahane de 700 800 ilk tetkikler muayne 230 250 arası , detaylı haftasında özele gidip başka hastahaneye yönlendirilen arkadaşlarım oldu 500 istemişler detaylı için biz o zaman ücret vermedik her hafta detaylı bakıp anlattığı için, gittiğim .hastahane diğer özellere göre uygun kalıyor , inşallah sizde çok güzel sonuçlar alırsınız 🙏