_ipekkkkk Merhaba 24 haftalığiz 23+3te kontrolüm vardı o gün şeker yüklemesi için ac gittim, önce kızımızı gorduo haftasına göre gelişimi önde 30 cm 662 gramdı, riskli bir gebelik grubunda değilim ama doktorumuz düşük doz 50 lik yükleyelim dedi , Ac gitmiştim önce ac kan tahlili verdim gittiğimiz hastahane özelde şeker yüklemesi için içecek var çilekli oda, b12 tsh ve kan değerlerim için ac kan verdim sonra çilekli içecek verdiler (kendim kimya teknikeriyim daha önce ilaç firmalarında çalıştım 5 yıl ve dekstroz var içinde yani şeker içindeki oranlara baktım bu da zaten gun de tükettiğimiz 2 dilim baklava veya da 1 dilim oastaya geliyor) kan verdim icecegi ictim bulanti kusma olursa bize söyleyin dedil3r herhangi bir şey olmadı çok şükür zaten hamileligim boyunca da hic bulanti kusma yasamadim dokto4 demksti sansli ailelerdensiniz diye ,içecekten sonra yine birsey yenmiyor 1 saat sonra yeniden kan vermek için eşimle hastahaneye geçtik kan verdim 1 saat sonra degerl er cıktı doktorumuzun yanına geçtik, gebelik sekeri cıktı ( hafta hafya kitaolarda da gebeligimi takip ediykrum doktor banu cifrci ve doktor esra cabuk kitaplarinda da bilgi edinmistim doktoruma cikmadan önce, bu tanıma testiydi ve degerl er şöyleydi bendeki
açlık referans aralığı 70-110 mg/dl sınır 88 ,bendeki değer 98.1
tokluk 60 dk sonrası aralığı 70-140 mg/dl bende 163 cıktı bu tanima testiydi dedi doktorumuz yanı testi için 100 mg şeker yüklemesi olucak dedi cumartesi olduğu için kontrolum pazar pazartesi salı gün içinde 3 dilim ekmek ve 1 çikolata yiyeceksin dedi karbonhidrat yükleyelim dedi normal öğünlerime devam ettim yarın yükleme için çıkıcam 3 kan verimi oluyor 1 saat 1 olmak üzere yarında ona bakıcak,
ben sadece bu aya kadar yani 6.ayıma kadar 2 kg aldim doktor ideal dedi bebiş aliyor oda iyi beslenyormuş 🙏 10.haftama kadar 0.4 mg folik asit kullandim 10.haftamdan sinra omega ve d vitamini kullandim simdi de b12 ve demir ilaci vardi ek olarak
b12 referans aralığı 191 663 arası bende çıkan 190.1 yani tam alt sınırda onun içinde ilaç verdi hgb kan değeri de 10.6 13.5 bende çıkan 10.5 oda alt değer onun içinde ilaç verdi , yarin 100 luk şeker yüklemem var benimde 🙏 bugun banu cifrci ve esra cabuk kitabinda okurken eger icecek sonrasi kusma bilanti yaşanırsa test iptal edilip başka gün yeniden yapılıyor bilginiz olsun , bizim muayenemiz 165 tl şeker yüklemesi için 270 verdik icinde kan b12 idrar vs vardı , her gittiğimiz de detaylı bakıyor doktorumuz detaylı haftamızda ücret vermemiştik muayne harici