_ipekkkkk Merhaba geçmiş olsun, bende ilk 50 gramda ilkte ac kan verdim açlık sekeri b12 tsh ve idrar vermiştim içeceği içtikten 1 sonra yeniden kan verdiğimde değerlerim açlık 70-110 arası referans 88 bendeki dever 98.1 di tokluk 70-140 arası bendeki dever 163 idi , bugünde 100 gram için gittiğimde açlık kana bakıldı doktorumu lab a çağırdılar kan aldılar şeker cihazında da sonuca baktılar 110 idi , 100 gram şekeri içmedim onun yerine hmga1c(3aylik kan sekeei)kan tahlili istendi çıkan sonuclara göre de dahiliyeye yönlendirdi doktorum orada bir diyet uygulaması ve şeker takibi yapılacakmış dendi suan sonuclar aldim aclik 70 110 arasi olan deger de 94 cıktı hba1c de 4 6 arası veriyor bendeki dever de 5.08 cıktı , doktora çıkmadan ebe ile görüştüm değerlerin yüksek olduğunu söylüyor diyet olduğunu söylüyor, ilginçtir ki ekmek vs çok tüketen biri değilim sadece 2 kg aldm nasıl diyet olucak merakla bekliyorum , başta da demisti 2 kg ideal benim için riskli gebelik grubunda değilsin demisti sonrasında olan budur