Esra-57 bizde 30+5 olduk bugün kontrol vardı 1760 gr olmuş oğluşum. Ya çok kararsız kaldım herkes çabuk büyür çok bşey alma dedi bende sadece 3 takım 2 tulum 6 7 zıbın 1 hastane çıkışı 2 3 tane sadece alt 1 tane uyku tulumuyla Bi tane Astronot tulum aldım. Büyüdükçe daha alırım diyordum ama Millete bakınca çok mu az almışım yetmez mi diye endişelenmeye başladım. Sence nasıl çok mu az yetmez mi?