prensesannesiiiiii Serayyurtsever kanaman falan oldu mu olmadıysa nasıl böyle bir şey ded doktor ki benim kanamam oldu diye Altan muayaneyle söyledi belki sizinde bebek aşağıdadır
Serayyurtsever prensesannesiiiiii yok benim alttan da bakmadı kanamam da olmadı doktor daha bişey demedi işte bende merak ediyorum ne zaman belli olur diye her gittiğimde kontrole bebek plesanta iyi yerinde diyor
DilberK Esra-57 daha sifir hazirlik hiçbir şey yapmadm fazla birşey almayacağım abisinin kiyafetleride var 30 haftaligim iki uç hafta daha beklicem
Hayal_et07 Esra-57 benim de Ocağın sonu gibi inşallah. 32. haftada hazırlayacağım çantamı, eksiklerim neredeyse tamam
Esra-57 Hayal_et07 bende çantamı 32 33 haftalıkken hazırlamayı düşünüyorum malum çamaşırları da kurutmasi da sıkıntı hemen kurumuyorlar ☺️
Esra-57 Selen23 biz şuan 30+4 günlüğüz henüz kendi pijamalarimi vs yıkanmadi onları da yıkayıp ütüleyip hazırlamayı düşünüyorum ☺️
minimalannee Esra-57 haftaya hazır olur yani 31. Haftamda burda erken doğumları okuduktan sonra fazla beklememe kararı aldık😃
Esra-57 minimalannee evet insan etkileniyor ☺️ hazır olsun hazır hiç bişeyden zarar gelmez kafasına giriyor insan 🤣
GamzeBaz Kızlar Bn de 29 haftadaym ama bebegimın sırtı dönük doğum pozisyonu da almamış henüz erken mi döner mi acaba 🥺🥺🥺
sumeyye-5 Biz de 29+6 dayız. Yarın 30 oluyoruz . Çoğu şeyi kasım indirimlerinden aldım . Bir kaç hafta içinde de yıkayıp ütüleyeceğim inşallah 🤲❤️
UrasEgeBabysMom Esra-57 30+3 olduk. Bu hafta sonu bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğim, 32. haftada da yavaştan hastahane çantamızı hazırlarım.😊
Minikmucize51- 30+3 olduk ama daha çorap dahi almadım 32 yi de doldurup almaya başlayım çok ağırlamaya başladım rabbim herkese vaktinde hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin inşallah ❤️
minimalannee Esra-57 evet ya sanki yarın doğuracak gibi triplere giriyorum artık temizlik hazırlık hep bi toplu olma çabası hamilelik prenseslik değilmiş 😂
Busrase Esra-57 doğru ikinci çocuk olunca böyle galiba oğlumda ayrı bi heves vardı odasını bile 7 ay ken kurmuştum sağlıkla gelsin bakalım alırım bu ay 😅
GamzeBaz Esra-57 ay inşallah tedirgin oluyorum çok fazla çantamıda henuz hazrlamadım sz hazrladnz. Mı