hs_mutluluk16 Esra-57 erken doğum riskinden dolayı, bebek çok aşağı inmiş hareketi yasakladı diyebilirim :(
GamzeBaz Esra-57 bnmde kendim için. Eksiklerim var onları alırsam tamam inşallah hayırlı doğumlarımz olsn inşallah
Derin34-23 Esra-57 30+1 olduk doktorumuzun demesine göre ocağın ilk haftası yada ortası doğum olacak erken gelmezse tabii güzel kızım🥰 Herşeyi aldık ama siparişler daha gelmedi o yüzden bir ay sonra hazırlık yapmayı düşünüyorum 💁🏻♀️
Esra-57 Derin34-23 aramızda 3 gün var bizimde öyle eğer ki erken gelmezse kızım ocağın ilk haftasi yada ortası gibi gözüküyor suanlik ☺️
Esra-57 hs_mutluluk16 ya geçmiş olsun nedense bu arada hep bu sorunlar var okuduğum postlar da inşallah düzelir 🤲☺️
251020 Bende 31+3 üm kıyafetleri yıkadım ama ütülenmeyi bekliyorlar iki üç haftaya kadar da çantamı hazırlamayı düşünüyorum inşallah vaktinde gelir minikler😊