Annenaz aslında bana da 19 haftalıkken erken doğum riskin var demisti plesanta previa teşhsi koymuştu detaylı da doktor 37.haftaya kadar yukarı çıkması beklenir eğer ki çıkmazsa sezaryen olmak zorundasin demişti riskli bı ameliyat demişti onada rahmin bile alınabilir dedi ama devlette ki gittiğim doktorum herhangi bişey söylemiyor acaba normal mi pazartesi gününe randevu aldım da sorucam