anaacemi dün İstanbul Cerrahpaşa ya gittim orada ki profesör düzelmesinin çok zor oldugunu eğer perinatoloji uygun görürse anne karnında tel gibi bişey sokup idrar çıkışında benimkinin tıkanması var onu açabileceğini söyledi ama perinatoloji ye yönlendirdi takipte kalacağımızı 3 hafta sonra tekrar gelmem gerektigini söyledi ama anne karnında bişey yapmayı düşünmüyorum doğumdan aonra gerekirse ameliyat olabilir dedi duruma gore