Annelerimiz merhabalar 🙏🏻Kontrolden sonra yazacağım demiştim , haber bekleyenleriniz vardı. 29+3 teyiz hamdolsun . 4.2 mm başta görülen sonra ise 25. Haftada 6 mm olan sol böbrek büyümesi ( hafif pyelaktazi ) halimiz Allah’a sükürler olsun bitmiş. .doktor halen 6 mmdedi . Büyümesi durmuş . Bundna sonra normal her şeyi dedi . Kilosu da yaklaşık 1500 gram , bir hfta ileri bile dedi 🥳🥳🤲sorunun yok 1 ay sonra görüşürüz dedi😇 çok sevidnkk . Bekleyen her anneye umut olsun inşallah, Allah bizi evlatlarımızla sevdiklerimizle sınamasın inşallah. Mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim 🤲🌻