MerveNur- merve hanım sizinle aynı gün öğrenip aynı gün başlık açmıştık sanırım durumumuz da aynı bizimde büyümeye devam ama su vs iyi olduğu için doktor korkacak bir şey değil diyor. Sanırım sizin haftanız daha ileri benden eğer doğum yaparsanız sonucu paylaşır mısınız doğunca düzelecek mi ne kadar düzelecek düzelmezse nasıl bir yol izlenecek milyon soru işaretiyle uğraşıyorum. İnşallah doğunca kaybolup gitmiş olur 🙏🏻😮💨