leylo29 Busraa08 sanirsam subat 28 mart basi canim eger erken dogum olmassa tabi ☺️23 haftaligiz cok şükür oglusumla iyiz
Serayyurtsever Gulper bişey sorcam normal doğum veya sezaryen olduğunu doktor alttan bakarak mı söylüyor veya size mi bırakıyor
Busraa08 Serayyurtsever aslinda anneye kalmis kuzu ama şöyle bir durum var cocugun kilosu normal dogima engelse ve anne karnindaki durusu tersse ve donmezse belli bir.haftadan sonra sezeryan doktorum boyle anlatmişti
Gulper Serayyurtsever normalde çatı muanesi yapıyor 34 35 haftalıkdan sonra ona göre karar veriyor ama planlı isterseniz hiç bakmaz galiba benim 2ci olduğu için ilki sezeryan olduğu için zorunlu bu
_ipekkkkk Busraa08 Aynen inşallah ne çok geç ne çok erken olur vaktinde gelsin diye dua ediyorum 🤲🌸 Hayırlısı bakalım
Serayyurtsever Busraa08 he anladım bende internetten bakıyorum nasıl anlaşılır diye. Doktora kontörle gidince alttan mı bakıyor diye merak ettim