cahillesohbetikestim Busraa08 yatmakla geçiyor günlerimiz erken doğum riskimiz var maalesef oğlumuz biraz aceleci 🤔🙄😔
Busraa08 cahillesohbetikestim gecmiş olsun canim dinlen bol bol insallah sgalikla alirsin kucagina sknti etme kendine 🥰
Acemi_anne61 Busraa08 evet cok cabuk yoruluyorsun dimi 😊 yürümezsek tembelliğe alışırız diye korkuyorum o yüzden devam etmek en iyisii🚶🏻♀️🚶♀️
Busraa08 Acemi_anne61 evet ya cabuk yoruluyor insan eşim bi bakiyor baya arkada kalmişım 😅😅😅aynen son zamana kadr yuruyuse devam 😅
Busraa08 Acemi_anne61 ben daha yeni başlayacagım😅😅esimin isi nedeniyle baska sehirdeyiz dogumumda başka sehirde olacak aralikta gidecegim bakalm ozaman baslayacagim alisverise😅
Kumsallina95 Poyrazin_annesi bendede aynı 8 Mart gözüküyor ama ikinci sezeryan olacağı için doktor 22 Şubat 23 Şubat dedi 😊
Oznury1907 Benim 14 Şubata denk geliyor ama normal mi sezeryan mı belli değil o yüzden net tarih yok 😂
Busra2013 Poyrazin_annesi 23+0 haftadayım benımde 8 mart gozukuo ama normalmı seseryanmı doktor konusmadık kendı hesabıma gore 8 mart gozukuo 40 hafta