Gulper Serayyurtsever normalde çatı muanesi yapıyor 34 35 haftalıkdan sonra ona göre karar veriyor ama planlı isterseniz hiç bakmaz galiba benim 2ci olduğu için ilki sezeryan olduğu için zorunlu bu
Arensmom_ Ay benimde şubata denk geliyor ama doktorum hiç bişey söylemedi şu tarih bu tarih sezeryan olacak yada normal felan 27 haftalığım. Sizleri görünce bi heyecan sardı beni. Benim niye tarihim belli değil😂
Piraye2021 tugbak_ yaaa bana da aynı tarihi verdi dr 😊 26+6 bugün kasık ağrısı var geceden beri siz yaşadınız mı böyle şeyler
tugbak_ Piraye2021 benim bugun 27+5 sezeryan için mi.7 şubat verdi size.Yok çok şükür kasık ağrım olmadi.kendinizi yordunuz mu son günlerde o sebeple de olmuş olabilir
merve100 tugbak_ benim de 7 Şubat , ilk kızım 42 haftalık doğdu , bende şuan kimine ocakta diyorum kimine şubatın sonunda diyorum 😀