minikkuzuannesi Bebek9 daha çok küçük diye dinletmedi ama gösterdi kıpırtıyı 😀 sizde görün en kısa zamanda inşallah
Bebek9 minikkuzuannesi ben göreli cok oldu 24 haftalığız canım. Iyi gözün aydın olsun duyduğuna sevindim . Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Inslh 🤲
minikkuzuannesi Rabbim tüm bekleyen arkadaşların bebeklerini görmeyi kalp atışları duymayı görmeyi nasip etsin hepinize inşallah 🙂🙂🙂
minyonanne 2505 karından muayene miydi bu haftada alttan muayene de görülebiliyormuş galiba bende haftaya gidicem
minyonanne 2505 karından muayene miydi bu haftada alttan muayene de görülebiliyormuş galiba bende haftaya gidicem
prensesim_66 minikkuzuannesi bende bugün gittim ben 7+4 biliyodum adet tarihime göre doktor 6 haftalık dedi kese vardı bebek görünmedi 2 hafta sonra gdecem inşallah vardır ilk gebeligimde de ilk gittiğimde aynı durumu yaşamıştım
minikkuzuannesi Bebek9 oo maşallah teşekkür ederim Allah bizede o haftaları görmeyi nasip etsin inşallah 🙂
songulshn minikkuzuannesi hm tamam canım teşekkür ederim cevap verdiğin için Rabb’im kucağına almayı da nasip etsin inşallah
minikkuzuannesi designermom Ben şuan sat a göre 6+1 ama kese boyutu 23mm 7+5 le uyumluymuş bir şey olur mu ki normalden büyük doktor normal herşey dedi ama bir kaç yerde okudum büyük olduğunu düşük yapılabileceğini söylemişler korktum şuan
minikkuzuannesi Ben şuan sat a göre 6+1 ama kese boyutu 23mm 7+5 le uyumluymuş bir şey olur mu ki normalden büyük doktor normal herşey dedi ama bir kaç yerde okudum büyük olduğunu düşük yapılabileceğini söylemişler korktum şuan
minyonanne minikkuzuannesi benim de hep önden gidiyordu hiç sorun yaşamadım nasipten öte yol yok kontroller ve taramalar çok önemli :)
minikkuzuannesi prensesim_66 bazen kese de bebekte geç görünebiliyor kalp atışını da 9 haftaya kadar duymayıp sonradan duyanlar var belli olmaz korkmayın Allahın izniyle inşallah gittiğinizde görürsünüz