minikkuzuannesi prensesim_66 bazen kese de bebekte geç görünebiliyor kalp atışını da 9 haftaya kadar duymayıp sonradan duyanlar var belli olmaz korkmayın Allahın izniyle inşallah gittiğinizde görürsünüz
prensesim_66 minikkuzuannesi kızım da da ayni şeyi yaşamıştım insallah yine görünür sonradan hayırlısı canım Rabbım isteyen herkese bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
mavi0803 minikkuzuannesi bende buhün duydum kalp atışını çok şükür doktor yeni başlamış haftaya gümbür gümbür duyarız dedi inşallah🙏 ama sat 6+4 ken ultrason 6+ 1 dedi doktor
songulshn mavi0803 Rabbim kucağına almayı da nasip etsin inşallah canım bende 5+3 te keseyi ve yolk kesesini gördük yarın 6+4 olucam randevu aldım inşallah bende kalp atışını duyarım
mavi0803 songulshn ben de 5+3 te gitmiştim geçwn hafta kese ve bebek parçalarını görmüştük nokta şeklinde dokyor bu hafta için yolk keseyi görürüz demiştik ama kalp atımını duyduk çok şükür sizde duyarsınız bence tabi inşallah
songulshn mavi0803 inşallah canım şuan yolk kesesi göreli üstünden bı hafta geçti seninde mesajı görünce sevindim inşallah o güzel sesi duyarım bende