minikkuzuannesi Kızlar birazdan ultrasona gireceğim 5. Haftamda kesemi gördük 6+1 deyim bugün kalp atışı ve bebeği görmek için geldik dualarınızı bekliyorum bugün göreyimmmm
sedaozdemirr minikkuzuannesi Bende 6+2 yım uc gun sonra gıdıcem kalp atışı duymaya.Duyarsanız yazar mısınız
ruyahmet_ minikkuzuannesi O heycan çok iyi bilirim. Duyarsın. Merak etme. Dualarındasın…. Şuan bende 7+3gundeyim. 6+5 gün-de kalp atışını duydum.
minikkuzuannesi Papatya58 dinleyemedim ama gördüm kıpraşmasını daha çok küçük 10 gün sonra net duyulur dediler 🙂 inşallah sizde dinlersiniz duyarsınız çok duygulandıran birşey gerçekten
minikkuzuannesi Bebek9 daha çok küçük diye dinletmedi ama gösterdi kıpırtıyı 😀 sizde görün en kısa zamanda inşallah
2505 İnşallah duyarsınız bizde 4 haftalıkken kese gördük şimdi 6+1 haftaya gideceğim kalp atışı için 😇
minyonanne 2505 karından muayene miydi bu haftada alttan muayene de görülebiliyormuş galiba bende haftaya gidicem
minyonanne 2505 karından muayene miydi bu haftada alttan muayene de görülebiliyormuş galiba bende haftaya gidicem
minikkuzuannesi Kızlar hepinize çok teşekkür ederim bebeğimi gördüm kalp atışını dinletmediler çok küçük diye ama kalp atışı var diye gösterdi 10 gün sonra dinletelim dediler 2.7 mm bebeğim 😀