Betul06 29+2 olduk benimde son 3 gun oyle oldu bende kafayi yemek uzereydim gunde bir iki kez hissetim sadece ve cok hafif bu gn artik dayanamadim ve acile gitim doktorum tatilde oldugu icin bebegin pozisyonundan kaynaklaniyor 🙋🏻 Mesela benimki kafasi asagidayken resmen beni gidikliyor sanki cok kuvvetli hareket eder ama bu gn kafasi gogus altimdaydi bu yuzden ve benim plasentamda tam karnima yapisikmis yani bebek plasentaya biz hissedemiyoruz😇 Ve ayrica Doktora dedimki tatli yedim soguk su ictim hareket ettiremedim dedim doktor benle dalga gecti okumayin Boyle seyler interneten dedi 😃 Bu arada Ben yurt disinda yasiyorum burda ki doktorlara gore tatli bebegi hareketlendirmiyor bendede ise yaramiyor malesef 🙋🏻Icini rahat tut kotu birsey yoktur🙏🏻😍