Betul06 canım benm bebeğim 2 gün hiç hareket etmedi nerdeyse koşarak acile gittik sonunda şükür sorun yoktu ama sen gitme demiyorum bilseydim daha önceden giderdim gittiğimde bile annemler çok abartıysoun yeri daraldı oynamaz diyordu eski kafa işte neyseki sorun yoktu ilk bebeğimde ama ebe böyle durumlarda nescafe iç demişti dene bi soluna yat oynayacak inşaallah yoksa acile git bencede