Yagmurkcr97 Betul06 duyulması değilde, içerde kımıldadgı için su sesi gelip duruyo. Ama tabi karından karına fark var. Benimkine kalbinin attıgıda gözüküyo, hareket etmese bile😊
SnanZbeydeDmirelli Betul06 canım korkacak bişey Yok bence . Gün içerisinde kaç kez hareket etti saydın mı
Betul06 SnanZbeydeDmirelli öğlen bi kaç kez hissettim en son altı gibi hissettim ama şimdiye kadar da hiç hissetmedim şuan acildeyim doktor yok ultrasondan bakmadılar ama nstye gidiyorum
SnanZbeydeDmirelli Betul06 Tamam canım inşallah iyidir bebişin rabbim sana bağışlasın güzel haberler bekliyoruz
Betul06 SnanZbeydeDmirelli Çok Teşekkür ederim bebeğim gayet iyi kalp atışları falan ☺️Çok rahatladım
SnanZbeydeDmirelli Betul06 işte analık kolay değilmiş ufacık bişeyde korkuyor insan hadi gözün aydın canım
Betul06 SnanZbeydeDmirelli çok sağol canım valla sorma hemen korkuyoruz daha doğmadan böyleyse bilemiyorum artık
Suhus000 Betul06 madem suyu da içebilirsin canım oda hareketlendiriyor bide oturur pozisyonda ellerini üstten karnıma hafif bastırıyorum beş on dk sonra rahatsız oluyor herlde ki kıpırdıyor dene bi düz yat soluna yat sağına yat edecektir mutlaka