Bebekleri etkilemiyo diye biliyorum, ben daha yeni atlattım çok ağırda gecirmedim, ikimizde şu an iyiyiz çok sukur🙏🏻
Düşük ihtimaline karsi kan sulandırıcı igne veriyolar, ben göbekten yapamadım, eşim kolumdan yaptı, çok korkulacak bisey yok.. testide 4-5 gun gectikten sonra yaptır anca çıkar, inşallah bulaşmamıştır🤲🏻