Taze-annee benim eşiminde bugün pozitif çıktı. Hafta sonundan beri mesafeliydik ama. Hiçbir belirtisi yok. Bugün bakanlıktan ilaç getirdiler, ben sordum test vereyim mi hemen diye, 3 gün en az bekleyin belirtiye göre test verin dediler. Tat yada koku kaybı yada şiddetli baş ağrısı olursa 3-4 güne belli olurmuş. İnşallah kapmamışızdır. Bende tek doz aşılıyım ve 33 haftalığım.