mom3516 HRS kadın doğum hastanesine gidiyorum ben Coşkun hocaya, çok çok memnunum. Eltim de burada bu doktor ile doğum yapmıştı negatif tek bir olay yaşamadı hem psikolojik olarak hem sağlığıyla alakalı. Bazı doktorlar özelde bile olsa ilgisiz oluyor yani anne adayı istediği soruları bile soramıyor kimi zaman ama Coşkun hoca daha ben sormadan tek tek uzun uzun anlatır her şeyi. Çok pozitif guleryuzlu bir insan. Hemşirelerden hastaneden genel olarak çok memnunum. Doğum paketi yaptırdık 13bin civarı. İçerisinde her ay diyetisyen takibinden tutun da her şey var. Zaten covid hastanesi değil o açıdan da içim çok rahat. 25.haftadayiz şimdi mesela randevum olmasa da ben geldim söyle bir şey var diye gitsem hemen ilgilenirler hiç aman sizin randevu sayınız sözleşmede şu kadar onu aşamazsınız falan demezler. Ben memnunum gebe olmayan arkadaşlarımı da rutin kontrolleri için yönlendiriyorum hiçbir negatif dönüş almadım.