Emba1406 başım ağrıyo dedim nörolojiye git dedi kasık ağrım var dedim dahiliye ye git dedi mide bulantım var dedim endokrine git dedi çok enteresan olası şeyleri bile başından atarak mesuliyet almıyo hastane zaten berbat ötesi benimle birlikte 2 arkadaşım daha hastaneden çıktık birsürü para kestiler şikayetvarda ki şikayetleri okuyup tercih yapmadığma çok pişman oldum ben membun kalmadım bir sürüde param gitti. Renkli ultrason çıktısı vermiyolar maliyetliymiş!!!!