charlottececi Merveacisu06 arkadaşlarım bana cüneyt genç i tavsiye etmişti gitmedim henüz ama; 2-3 farklı alakasız insandan duydum. Maidanda muayenehanesi var.
mom3516 charlottececi bi eşcinsel hastasıyla alay etmiş sosyal medyada gündem olmuş çok alaycı bi tavrı varmıs bazılarına mahkeme kararıyla erisim engeli getirtmis
Selenm mom3516 ortadoğu hastanesinde sözleşme yapmıştım dr dan ve hastaneden hiç memnun kalamadım renkli ultrason kağıdı bile vermiyolar resmen paralı devlet hastanesi söZleşmeden cayıp çıktım bana bir sürü masraf çıkardı paramın haksız yere yüzde otuzunu kesti yaptığı tetkiklerin parasını aldı fatura bile vermedi neden çünkü hepsinden fazla fazla para kesmiş. Sağlık bakanlığına şikayet ettim hastane berbat ötesi
Ozlem2904 mom3516 sincan koru hastanesine gidiyorum kendi dr um Fatma yazci yilmaz ilk zamanlar cok ilgili degildi cok yogun b bayan. 3 4 sefer Ali koray bayramoglu na gttim muayneye kendisi ordaki en iyi dr bence hem cok ilgili hem cok bilgilendirici hemde cok beyfendi bi insan. Instagramdanda ne zaman yazsam cevap verdi bana fatma hocaua hicb zaman ulasamadim. Malesef dogumda cekinirim dusuncesinden dolayi fatma hocayla devam ediyorum cekinmeyecegimi bilsem Ali hoca kesinlikle derim. Ben 5500e dogum paketi aldim ama suan 6000tl sanirim
autumn mom3516 biz doğum paketi aldık hersey içinde muayene ücretini net bilmiyorum o yüzden malesef arayıp öğrenebilirsiniz isterseniz 😊
Nurcanatila6 mom3516 ben Çukurambar koru Hastanesi’ne gidiyorum doktorum Aytaç hanım kendisi çokta ilgili hastane de çok temiz ve ferah
Nazlimom mom3516 ben Ankara Natomed hastanesine gidiyorum doğum paketi aldım 6.200 tl doktordan da cok memnunum
OOzge25 mom3516 merhaba Liv hospital - Ebru Yüce. Kesinlikle çok tatlı ve ilgili bir doktor. Tavsiye ederim 🌼
Ceress mom3516 merhaba, Güler Kliniğe gidiyorum doktorum Aşkın Evren Güler inanılmaz memnunum 😊 tavsiye üzerine gitmiştim bende iyikide gitmişim, paket aldık doğum Koru Hastanesinde olacak nasipse 🙏🏻
Ceress mom3516 tabi tabi görüşüp bilgi alabilirsiniz eşi Çiğdem Güler var birlikte çalışıyorlar hangisini isterseniz onun hastası olabiliyorsunuz görüşmeye gittiğinizde belirleyebiliyorsunuz tercih size kalmış😊
Cokistersengelerbence Selenm bende ona gidiyorum bi ara tavrından dolayı rahatsız olmuştum ama şimdilik iyi gidiyor.