mom3516 Merhabalar, güzel ve temiz bir hastane ilgili hekim arıyorum. Önerilerinize açığııım hastane, doktor tecrübesi paylaşırsanız çok sevinirim ❤️
aleladebirmom mom3516 şehir hastanesi necati hançerlioğulları Tabii randevu bulabilirsen. Çok iyi doktor
autumn mom3516 ben ortadogu hastanesinde ceylan ilhan a gidiyorum çok ilgili ve sevecen biri hastane de biraz kalabalık oluyor o yönden biraz kötü ama temiz bir hastane
Didemmmmm mom3516 Akay lokman hekim hastanesine gidiyorum kendi doktorum ordan ayrıldı ama Demet kokonalı var giden arkadaşlar ım çok memnun
Merveacisu06 aleladebirmom bulamıyoruz ki şehir hastanesinde başka tavsiye edebileceğin doktor var mı 32.haftaua gireceğim adam akıllı bir doktor bulamadım
Merveacisu06 aleladebirmom bulamıyoruz ki şehir hastanesinde başka tavsiye edebileceğin doktor var mı 32.haftaua gireceğim adam akıllı bir doktor bulamadım
mom3516 autumn çok teşekkür ederiim. Ortadoğuda ücretler ne şekilde muayene başı ortalama ne kadar ödeme yapıyorsunuz?
Cokistersengelerbence mom3516 benim eşim kurum indirimi alıyor bu haliyle 177 liraya gidiyorum. Ama sürekli zam yapıyorlar bilginiz olsun. Doktor olarak da Günel Aliyeva ya gidiyorum, memnunum.
Selenm mom3516 ortadoğu hastanesinde sözleşme yapmıştım dr dan ve hastaneden hiç memnun kalamadım renkli ultrason kağıdı bile vermiyolar resmen paralı devlet hastanesi söZleşmeden cayıp çıktım bana bir sürü masraf çıkardı paramın haksız yere yüzde otuzunu kesti yaptığı tetkiklerin parasını aldı fatura bile vermedi neden çünkü hepsinden fazla fazla para kesmiş. Sağlık bakanlığına şikayet ettim hastane berbat ötesi
autumn mom3516 biz doğum paketi aldık hersey içinde muayene ücretini net bilmiyorum o yüzden malesef arayıp öğrenebilirsiniz isterseniz 😊
charlottececi Merveacisu06 arkadaşlarım bana cüneyt genç i tavsiye etmişti gitmedim henüz ama; 2-3 farklı alakasız insandan duydum. Maidanda muayenehanesi var.
mom3516 rgk özel sağlık sigortası mı acaba? Benim normal sigortamda yok ona göre herşeyi kapsayan bi sigorta yaptırmayı düsünüyorum
rgk mom3516 tamamlayıcı yaptırmıştım evlenir evlenmez. 1 yıl bekleme süresi vardı sonra hamile kaldım. ama hastane genel olarak iyi bi deneyebilirsiniz
mom3516 rgk peki hangi şirketten aldınız axa, demir sağlık vs. biraz bilgilendirebilir misiniz? Ben sigortadan fiyat teklifi aldım tamamlayıcı sigorta için ama sigortacı sadece pdf attı bilgilendirici değildi açıkcası
Almla mom3516 Hacettepe üniversitesi şimdilik memnunum randevuyu kendileri veriyo o gün o saatte orada olu vs güzel tabi yoğun olmuyor sabahları