halimecote _Aysgll_ bende yarın gideceğim bakalım benim 38+6 nadir ağrı oluyor nst ne çıkacak acaba 🤗 hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler 😘
_Aysgll_ halimecote Bel ağrısı ya da sancı bacağa vurur mu acaba ya 🙈 Sol bacagimdaki ağrıyla uyandım birazdan hastaneye gitmek için cikcm . Sancı nedir neye benzer onu da bilmiyorum ya 😂 ya çok heycanli
halimecote Melek3 ah aynıyız yarın bende bir yürüyüş yapayım evde hareket falan yapıyorum ama pek bişey yokkk anca içerde kuduruyor 🤗
kubraaaaaa13 halimecote 38+4 olduk 2. Bebek erken gelir dediler ama bende de tık yok 🤣 oğlum 39 bitince geldi bakalm kızımız ne zaman teşrif edecek zaten en son makat gelişti inş dönmüştür 🥲
halimecote kubraaaaaa13 benimde ikinci oğlum ilki 39 da gelmişti bugün tam 39 olduk bakalım çok hareketli ama hayırlısı
Zeynepklcts 38+2 olduk ara sıra sancı geliyor ama en büyük sıkıntım aşağı doğru yaptığı baskı ve ağrı. Bide aşırı hareketli hareket ettikçe canım yanıyor. Doğmaya niyeti yok galiba bu bebislerin anlamadım ki 😏🥰
halimecote Zeynepklcts ya akşam işte resmen kasıkta oynuyor ve aşırı hareketliydi dedim çok aşağıda oynuyor ama gece mışıl mışıl uyudu
Gunesim1 Kubra2721 ayıları bende de oldu biliyor musunuz hatta sanki karnım yukarı çıktı gibi tekrar. Kimse inanmıyor ama bana doğum kanalından çıktı gibi geliyor girmişti kanala nefesimi rahat akmaya başlamıştım kasıklarımda basınç vardı hepsi geçti.