Kızlar ya bende bgun 36+5 oldum dun kontrolüm vardı ikinici gebeliğim ilkini normal doğum yaptım ve gayet güzeldi kolaydı çok şükür 40+2 de yaptım.dun doktora dedimki hicma bebek başasagi dönmüşmu doğuma hazrmi dedim yok daha donmemis yaklaşık iki gün sonra 37 olcksin dönmezse sezeryan dedi ben şoook döner daha demi kızlar yaa