Neseeli Smyr_2525 inşallah canım 😘 🤲 ama sana tavsiyem adetinden 3 gün sonra doktora git ultrasonda bakıyolar o ay yumurtlama hangi yönde olacak sağda ise gün verecek sana.. genelde bir ay sağdan bir ay soldan.. eğer sandan yumurta gelişmiyorsa ilaç verir..
Smyr_2525 Neseeli gün derken kuzum onu anlamadım ben sol yok da yumurta olursa sağ da olacak benim sol hiç yok hepsini aldılar
Neseeli Smyr_2525 canım adetin bittikten 3 gün sonra doktora git ultrasonda bakacak doktor yumurta sağdan gelişmiş ise ilişki günü verecek sana şu günler diye..
Smyr_2525 Neseeli bunu işk defa duydum kuzum doktor aradım iki ay bekleyeceksin dedi tömör vardı ya kontrol sonra hersey yolundaysa cocuk düşüneceğiz dedi
Neseeli Smyr_2525 ameliyat yeni ise evet ben de bekledim 3 ay canım bu zaman geçince kontrolde bakılır sağda yumurta büyümüşse bebeğin olur. Genelde gebelik bir ay sağ bir ay sol yumurtadan olur..
Smyr_2525 Neseeli canım. Ben ameliat olmadan önce doktor hersey cok nırmal demişti yumurta görmüştü sen yumurta test yaptın mı
Neseeli Smyr_2525 benim de yumurta her şey normaldi sadece sağda mı yoksa solda mı bu ay yumurta büyüdü onu merak ettim sağdan büyüdüğü için döllenme oldu eğer soldan büyümüş olsaydı tüp olmadığı için de döllleme olmazdı.. haliyle gebe kalamazdım.
Smyr_2525 Neseeli anladım kuzum o zaman senin de tek tüp bizim gibi benim tek taraf ins hayırlısı ile gebe haberimi de burdan vermek nasip olur
Neseeli Smyr_2525 aynen canım benim de sağ tüp sağlam olduğu için sağdan yumurtlama oldu şükür ve hamileyim 🙏
Neseeli Smyr_2525 işin aslı şu hangi tarafta tüp sağlam ise oradan yumurtlaman gerekiyor.. genelde bir ay sağdan bir ay soldan yumurtlama olur.. ama bazı kadınlarda tek taraflı yumurtlama olabiliyor.. o yüzden sağdan da yumurtlaman olduğunu baktır demek istedim..
Smyr_2525 Neseeli anlamadım demek istediğini ama sol yok ki hepsini doktor aldı ne tüp ne yumurta bos orası kesip aldılar 🥺
Smyr_2525 Smyr_2525 Neseeli benim hep sağ dan ordan yumurtlama olacak ins sağlıklıdır ve sorun yoktur
Neseeli Smyr_2525 tmm işte canım sağdan yumurtlama olduğu taktirde hamile kalırsın diyelim bu ay soldan yumurtlama oldu bir dahaki ay sağdan olacaktır hemen olmadı diye üzülme yani sırayla yumurtlama işi..
Neseeli Smyr_2525 canım kalbini ferah tut iyileşme süreni tmmla folik asite başlarsın bir iki ay dene eğer olmazsa doktora git bak bakalım yumurta gelişiyor mu sağdan..
Smyr_2525 Neseeli gelişmeme durumu da var dimi kuzum onun belli bir boyuta çmı ulaşması lazım kuzum ki gebelik olsun
Neseeli Smyr_2525 çoğunlukla bir sağdan bir soldan gelişir canım yumurta çok nadirdir tek taraflı gelişim gelişmese bile ilaçlar var çatlatmak için iğne
Bfduam pelinice mucize gibi di mi, sizin bile olacağı aklınıza gelmezdi belki. Rabbim verince oluyor, ölümde, yaşamda onun elinde🤲